
Formació
1987-1994
BUP I COU A L’INSTITUT MARAGALL
“Dedicava molt de temps a l’esport i vaig somiar en convertir-lo en una professió. Per fer rem olímpic has d’entrenar molt, patir i treballar en sincronia amb la resta de l’equip”
1994-1999
LLICENCIAT EN EDUCACIÓ FÍSICA I ESPORT A LA UNIVERSITAT DE LLEIDA
“El camí que tenia marcat em portava a fer oposicions i ser professor de secundària, però vaig optar pel més difícil. Per sort, els negocis al voltant de l’esport s’han fet globals i necessiten professionals de primer nivell”
1999-2001
MÀSTER EN DIRECCIÓ I GESTIÓ D’ORGANITZACIONS ESPORTIVES (URL)
“Vaig entrar en pànic en pensar que en sabia molt d’esport i de persones però gens de gestió, així que vaig invertir 10 anys en formar-me i demostrar que soc tan vàlid com qualsevol que vingui del món de l’empresa”
2001-2002
MÀSTER EUROPEU EN DIRECCIÓ ESPORTIVA A L’IDHEAP DE LAUSANA (SUÏSSA)
2017
PROGRAMA SUPERIOR EN DIGITAL BUSINESS A THE VALLEY BUSINESS SCHOOL
Experiència laboral
2002-2003
ASSESSOR DEL MINISTRE D’ESPORTS DE PANAMÀ
“Quedaven 10 mesos per celebrar els Jocs Panamericans i em trobo en plena gestió del caos. Sentia vertigen i hi havia poca predisposició a aplicar els canvis que jo proposava, així que vaig tornar”
2004-2006
DIRECTOR DELS CLUBS ESPORTIUS ROYAL FITNESS I FITNESSALUT
2006-2012
CONSULTOR ASSOCIAT. MFT CONSULTING
“Em van oferir ser la mà dreta del director i vaig decidir sortir de la meva zona de confort. Era el moment de demostrar-me que tenia coses a aportar”
2009-2016
DIRECTOR MBA INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA IL3 - UB
“Un dels dos MBA que vaig portar era sobre empreses funeràries i vaig aprendre que es pot ser creatiu en qualsevol sector. Al final, tothom vol fer negoci”
2012-2012
PROJECT MANAGER LANCON
2012-2013
FUNDADOR DE GET CLEVER, IDEALIVE I SPORTIMPACT
“Vam ajudar el Comitè Olímpic de Timor Oriental a actualitzar-se. Malgrat la bona predisposició, hi ha contextos polítics i de corrupció que no permeten arrencar alguns països”
2014-2016
DIRECTOR DE DESENVOLUPAMENT. LIKWID (ARÀBIA SAUDITA)
“Tenia un projecte que m’il·lusionava, amb una feina d’impacte al món de l’esport i en una regió on les coses passen a una velocitat de vertigen, però torno a casa perquè la meva filla tenia un gran sentiment d’abandonament”
2016-2017
CAP DE MÀRQUETING. SPORTALIUS
2018-ACTUALITAT
CMO CATCONSUM
“El projecte neix com a punt d’informació sobre les empreses que tenen la seva seu social a Catalunya i s’ha convertit en una plataforma viva en què les persones poden informar-se i escollir serveis de proximitat i quilòmetre zero”
“Hem de ser l’espai de projecció per l’empresariat català. Oferim al consumidor la informació per fer un consum conscient i estratègic”
+ Detalls
Lliçons de vida
“Per crear un negoci global cal assimilar la interculturalitat. Podem conèixer la fórmula de l’èxit al nostre entorn, però en altres llocs s’arriba als objectius per camins que ens poden desconcertar”
“L’emprenedoria és la gestió de pocs recursos. Les idees poden ser bones, però ser sostenible costa molt, perquè les inversions arriben quan ja no són necessàries”