Reinventa't
L'atur va donar a aquests quatre emprenedors badalonins l'excusa per llançar-se al món de l'hostaleria amb Bar's Up
Entre cerveses
Esperant que el cambrer prengués nota de les dues cerveses que volien prendre, David Bonet i Juan Carlos Lara van trobar la idea per a un negoci: una aplicació mòbil perquè els clients puguin demanar des dels seus smartphones . Finances, comunicació, logística: exceptuant un dels socis, la resta no tenia cap experiència en el món de l'hostaleria.
Més agilitat
A finals de setembre la idea va prendre forma i amb una inversió inicial d'uns 15.000 euros ja es troben en fase de promoció. Amb Bar's Up els cambrers s'obliden de la llibreta i mitjançant un telèfon o tauleta envien les comandes directament a la barra. També hi ha la possibilitat que siguin directament els clients els que demanin des del seu dispositiu mòbil.
Bona acollida
"Ja tenim alguns establiments adherits i les associacions d'hostaleria ens estan rebent amb interès", explica Judit Bonet. "Sabem que som en un sector contrari a les grans inversions, però a canvi el nostre nínxol de mercat és ampli", afirma. "I a favor tenim el preu del nostre sistema", recalca. El cost per formar part de Bar's Up es de 150 euros anuals.
Promoció
Els usuaris que es descarreguen l'aplicació -existeix per a Android i iPhone- disposen d'un mapa que geolocalitza tots els establiments adherits, dels quals pot llegir informació bàsica, opinions d'altres clients o la carta traduïda a cinc idiomes. L'aplicació contribueix a agilitar el procés de servir les taules i també a millorar la promoció del local.
Sense confusions
L'aplicació Bar's Up, disponible per a Android i iPhone, permet que els clients d'un local puguin demanar una cervesa des del seu smartphone o que els cambrers utilitzin el mòbil per recollir les comandes.