Rever aixeca una ronda de 7,5 milions d'euros per solucionar les devolucions en línia
L'empresa catalana fundada per Oriol Hernández i Màrius Montmany aspira a revolucionar el món de l''e-commerce'
BarcelonaRever, la start-up catalana dedicada a facilitar i fer més sostenibles les devolucions de les compres per internet, ha tancat una segona ronda de finançament llavor de 7,5 milions d'euros. Aquesta serà la segona ronda aixecada per Rever, companyia nascuda fa tot just un any a Barcelona de la mà d'Oriol Hernández i Màrius Montmany.
L'operació està liderada pel famós fons de Silicon Valley Y Combinator, i també per Mundi Ventures, Barlon Capital i l'scouting fund de Sequoia, alhora que compta amb altres inversors nacionals i internacionals com Wayra, el hub d'innovació de Telefónica. Tots aquests inversors se sumen a GFC i el fundador de Glovo, Oscar Pierre, que ja havien entrat al capital de l'empresa.
Amb aquesta ronda, l'objectiu de Rever és liderar la transformació del comerç electrònic a partir de la seva plataforma de postvenda, dedicada a fer més eficient el sistema de devolucions de les compres online, una tendència creixent que es pot convertir, també, en un gran problema mediambiental. "Aquesta injecció de capital permet acostar-nos a la nostra missió: transformar el comerç electrònic fent les devolucions més sostenibles i eliminant les friccions per a tothom, en tot moment i a qualsevol lloc", va dir el cofundador de Rever Oriol Hernández i Fajula.
Revolucionar les devolucions
Segons el fons americà Sequoia, "Rever està redefinint el sector del comerç electrònic amb un enfocament innovador i revolucionari. La companyia està creant una categoria des de zero, no és una nova funcionalitat o producte, s'està erigint en la disrupció que necessitàvem, amb el potencial de generar un impacte multigeneracional", asseguren.
Per la seva banda, Màrius Montmany, l'altre cofundador de la plataforma, explica que el seu objectiu amb Rever és "revolucionar la manera com el món compra en línia". "Hem començat amb les devolucions, però és només el primer pas cap a una experiència de compra més personalitzada. A Rever estem liderant el canvi cap a aquesta propera fase de l'e-commerce i aquesta ronda de finançament ens acosta cada cop més a la nostra missió", assegura Montmany.
Actualment, la companyia treballa amb més de 120 marques i 25 treballadors, i desenvolupa operacions a més de 40 països d'Europa, els Estats Units i l'Amèrica Llatina. De cara a aquest any, l'empresa té per objectiu augmentar la plantilla i seguir creixent a escala internacional, amb especial atenció a la possibilitat de liderar el sector a Europa.