‘PORCA MISERIA’

Posa un refugiat a la publicitat

i Nicola Padovan
23/10/2016
1 min

Quins records! Gràcies, Ajuntament. Gràcies, Pisarello. Gràcies, Manel Risques. Gràcies a tots vosaltres. M’heu fet tornar a viure sensacions antigues, d’anys enrere, quan treballava a Benetton, empresa coneguda pels seus anuncis ideats pel gamberro d’Oliviero Toscani. Malalts de sida, condemnats a morts, preservatius, cavalls copulant, vestits tacats de sang provinents de la Guerra dels Balcans. Totes campanyes memorables de la multinacional italiana que van posar el nom de la marca en boca de tots, i que van fer patir (molt) l’equip comercial de l’empresa.

Amb les estàtues de Franco heu utilitzat la mateixa tècnica, i ho heu fet magistralment: bravo! En una època en què el màrqueting més provocatiu és el de les pizzes Tarradellas, contagiats tots per la plaga de la correcció política, gosarem tornar-nos a mullar? Sensibilitzem la gent fent servir els nostres productes! Ara, empresaris valents, més val que tingueu un equip preparat per fer front a les polèmiques. Podeu començar pel titular d’aquest article.

stats